8 juni

8 juni 2016 - Labenne, Frankrijk

Deze dag gaan we een tocht maken langs de Golf van Biskaje. We gaan eerst na Bayonne en daarna naar Biaritz. Dat is werkelijk een prachtige stad. Volledig op rotsen gebouwd vlak aan de zee. Het is er nu al erg druk. Parkeren is bijna niet mogelijk. Ook langs de surfstranden wordt je de auto niet kwijt. Af en toe stop je ergens om wat foto's te maken.

foto's 05 06

Vervolgens langs de kust naar de spaanse stad San Sebastian gereden. Deze stad is veel groter dan Bayonne of Biaritz. Het is een echte havenstad. Je kunt langs de haven rijden. De stad heeft 1 nadeel. Het verkeer. Er bestaat een waar doolhof aan wegen. Voor je, achter, boven je en onder je. Na 3 rotondes weet je niet meer welke kant je opgaat en ben je spoor volledig bijster. Gelukkig brengt Tommie Tommie hier weer opluchting, na geruime tijd hebben we het idee weer richting Labenne te rijden. Op de camping aangekomen hebben we ons vermaakt op een van de prachtige zwembaden daar. 's Avonds nog een fietstocht gemaakt in de omgeving.

1. JullieKind:
    19 juni 2016
    We volgen jullie avonturen op de voet. Iets meer kommer en kwel over verloren kluis sleutels en tentopbouwruzie graag.